Mióta megjelent a spiccbotos busahorgászatról szóló filmem és írásom, többen is jeleztétek, hogy jó lenne ezt a fajta horgászatot amur- és pontyhorgászat során is bemutatni. Természetesen engem nem kell sokat győzködni, ha egy számomra új és izgalmas módszerről van szó, így a megfelelő hely felderítése után már be is terveztük a forgatást. Tisztában vagyok vele, hogy ez a távolról jött technika megosztja a hazai pecásokat, de az aggályokat ezzel az írással és filmmel szeretném most kicsit szétoszlatni.
Kifejezetten keresem azokat a kevésbé ismert vagy gyakorta teljesen ismeretlen hazai és külföldi vízterületeket, amelyek még nincsenek „felkapva”. A kockázat sokkal nagyobb az ilyen helyeken, hiszen gyakorta azt sem lehet tudni biztosan, hogy mi lakik bennük. De egy ilyen helyen becserkészett, elsőként megfogott, érintetlen hal számomra sokkal nagyobb kihívást és örömet ad, mint amikor már sokadik vagyok a sorban…
A horog felszerelésünk utolsó és egyben az egyik legfontosabb alkotóeleme! Az új By Döme TEAM FEEDER horogcsaládba összegyűjtöttük azokat a legnépszerűbb és „legfogósabb” modelleket, amelyek kialakítása, formája, hegykiképzése évtizedek óta bizonyítja megbízhatóságát. Van ezek között mikro szakállas és szakáll nélküli változat is, valamint keszeg- és pontyhorgászathoz egyaránt alkalmas modell. És ez csak a kezdet, a választékot folyamatosan bővítjük majd!
Íme a legnagyobb méretű nyeletőfékes orsó, amely a távdobás királya. Ha önnek nagy távolságra, akár 350-500 méterre bevontatva kell a horgát felkínálnia, a hagyományos orsók számításba sem jöhetnek, hiszen zsinórtároló kapacitásuk: 200-300 méternél véget ér. Erre a férfias, masszív, stabil orsóra akár 480 méter 0,30-as vagy 360 m 0,35-ös damilt csévélhet. Ezt csak a legnagyobbak tudják! Az orsó verhetetlen a távdobásokban is. Hihetetlen átmérőjű, nyújtott távdobó dobjáról, - melynek peremén titánium bevonat található -, szinte ellenállás nélkül pereg le a zsinór. Egy remek bottal párosítva, nem lehet akadály az álomhatár (120- 150 m feletti távolságok) elérése sem! Az orsó normál fékerejét (elsőfék), a dob elején található tekerőgombbal tudja rendkívül precízen, nagyon tág határok között beállítani. Az orsó hátsó részén található tekerőgombbal, a nyeletőfékerőt tudja szabályozni. Az orsó szabadonfutó rendszerét (ez a nyeletőfék), a nagyméretű billenőkar lehúzásával tudja aktivizálni. Ekkor az orsó dobjáról, ellenállás nélkül húzhatja le a zsinórt a hal. Mielőtt bevágna, ne feledkezzen meg erről, és a hajtókar megtekerésével váltson vissza az eredeti fékerőre, majd ezután akasszon... és kezdődhet a fárasztás! Az orsó 4 és 6 csapágyas változatban kerül forgalomba. Kettőt egymástól színük alapján lehet első rátekintésre megkülönböztetni. A 4 csapágyas acélkék, míg a 6 csapágyas változat sötétzöld színben készül.
Kosárban 0
A kedvezmény csak magyarországi szállítási cím esetén vehető igénybe. A kedvezmény mértéke futárszolgálatonként eltérő.
Íme a legnagyobb méretű nyeletőfékes orsó, amely a távdobás királya. Ha önnek nagy távolságra, akár 350-500 méterre bevontatva kell a horgát felkínálnia, a hagyományos orsók számításba sem jöhetnek, hiszen zsinórtároló kapacitásuk: 200-300 méternél véget ér. Erre a férfias, masszív, stabil orsóra akár 480 méter 0,30-as vagy 360 m 0,35-ös damilt csévélhet. Ezt csak a legnagyobbak tudják! Az orsó verhetetlen a távdobásokban is. Hihetetlen átmérőjű, nyújtott távdobó dobjáról, - melynek peremén titánium bevonat található -, szinte ellenállás nélkül pereg le a zsinór. Egy remek bottal párosítva, nem lehet akadály az álomhatár (120- 150 m feletti távolságok) elérése sem! Az orsó normál fékerejét (elsőfék), a dob elején található tekerőgombbal tudja rendkívül precízen, nagyon tág határok között beállítani. Az orsó hátsó részén található tekerőgombbal, a nyeletőfékerőt tudja szabályozni. Az orsó szabadonfutó rendszerét (ez a nyeletőfék), a nagyméretű billenőkar lehúzásával tudja aktivizálni. Ekkor az orsó dobjáról, ellenállás nélkül húzhatja le a zsinórt a hal. Mielőtt bevágna, ne feledkezzen meg erről, és a hajtókar megtekerésével váltson vissza az eredeti fékerőre, majd ezután akasszon... és kezdődhet a fárasztás! Az orsó 4 és 6 csapágyas változatban kerül forgalomba. Kettőt egymástól színük alapján lehet első rátekintésre megkülönböztetni. A 4 csapágyas acélkék, míg a 6 csapágyas változat sötétzöld színben készül.
10másodperc múlva átirányítunk a fizetési felületre.