Mióta megjelent a spiccbotos busahorgászatról szóló filmem és írásom, többen is jeleztétek, hogy jó lenne ezt a fajta horgászatot amur- és pontyhorgászat során is bemutatni. Természetesen engem nem kell sokat győzködni, ha egy számomra új és izgalmas módszerről van szó, így a megfelelő hely felderítése után már be is terveztük a forgatást. Tisztában vagyok vele, hogy ez a távolról jött technika megosztja a hazai pecásokat, de az aggályokat ezzel az írással és filmmel szeretném most kicsit szétoszlatni.
Kifejezetten keresem azokat a kevésbé ismert vagy gyakorta teljesen ismeretlen hazai és külföldi vízterületeket, amelyek még nincsenek „felkapva”. A kockázat sokkal nagyobb az ilyen helyeken, hiszen gyakorta azt sem lehet tudni biztosan, hogy mi lakik bennük. De egy ilyen helyen becserkészett, elsőként megfogott, érintetlen hal számomra sokkal nagyobb kihívást és örömet ad, mint amikor már sokadik vagyok a sorban…
A horog felszerelésünk utolsó és egyben az egyik legfontosabb alkotóeleme! Az új By Döme TEAM FEEDER horogcsaládba összegyűjtöttük azokat a legnépszerűbb és „legfogósabb” modelleket, amelyek kialakítása, formája, hegykiképzése évtizedek óta bizonyítja megbízhatóságát. Van ezek között mikro szakállas és szakáll nélküli változat is, valamint keszeg- és pontyhorgászathoz egyaránt alkalmas modell. És ez csak a kezdet, a választékot folyamatosan bővítjük majd!
a.) a kedvezményezett neve:
HALDORÁDÓ TEAM Kft.
b.) a projekt címe:
Vállalati komplex infokommunikációs fejlesztés a Haldorádó Team Kft. részére
c.) a szerződött támogatás összege:
6 824 185 Ft
d.) a támogatás mértéke (%-ban):
35%
e.) a projekt tartalmának bemutatása:
A Haldorádó Team Kft. egy igen nagy múltú cég, melyet több, mint 20 éve, 1998. február 12-én alapítottak és 2009. augusztus 29-én Bt-ből Kft-vé alakították. Fő profilja az internetes horgász cikk kereskedelem, árbevételének legnagyobb része ebből származik. A webes horgászcikk kereskedelemben a cég piacvezető pozíciót ért el. Mivel a fő tevékenység az internetes kereskedelem, így különösen fontos, hogy a technikai háttér biztosított legyen, és segítse a zökkenőmentes és minőségi kiszolgálást és a magas fokú vásárlói élményt. A jelenlegi kiszolgáló rendszerek, szoftverek és hardverek mára elavultak, nem képesek a kor elvárásait teljesíteni, ezekkel a fenti célok elérése már lehetetlen. A két ügyvezetőnek lesz hozzáférése a teljes rendszerhez, ők azok, akik a döntéstámogató funkciókat jogosultak lesznek használni, hiszen a rendszer lehetőséget ad jelentések készítésére, letisztított statisztikai, áruforgalmi, könyvelési adatok lekérésére. Az üzletvezető használni fogja a teljes rendszert, a két grafikus a könyvelési modulon kívül szintén jogosult lesz használni a teljes rendszert. A két termékfejlesztő a webes rendszerrel és a vállalatirányítási rendszer adatbázis funkciójával, vagyis a terméklistákkal fog foglalkozni. A két raktáros feladata lesz a webes rendszer és a készlet-nyilvántartási rendszer naprakész vezetése. A két fő számlázó a webáruházon kívül a SeptoWin számlázó moduljában fog dolgozni. A 4 fő bemutatótermi értékesítő a webes rendszeren kívül a bolti eladást segítő funkciókat fogja használni. A két fő adminisztrátor is használni fogja a webáruház rendszert, a könyvelési modult és minden felületet, melyek az adatok rögzítéséhez kapcsolódnak. A két fő csomag összekészítő a webes megrendelés kezelést és a SeptoWin készlet kezelési modult fogja kezelni. A webáruház rendszer, és a vállalatirányítási rendszer tehát lefedi a cég összes munkafolyamatát, beleértve a naprakész internetes tartalmakat, a webes megrendeléseket, a raktári és könyvelési folyamatokat és a döntés előkészítést és mindezt egyszerűbbé, átláthatóbbá, hatékonyabbá, és ellenőrizhetőbbé teszi. A webes tartalomfejlesztésnek köszönhetően még több látogatóra számíthatunk, ami tovább növelheti megrendeléseink számát, illetve a megújult, átlátható, könnyen és gyorsan kezelhető weblapunk hozzájárul a vevői elégedettséghez és a vásárlók törzsvásárlókká történő válásához. A portálra feltöltött adatokat átveszi a vállalatirányítási rendszer, tehát egy egységes és átlátható komplex rendszer kerül kiépítésre, mely lecsökkenti az ismétlődéseket, jelentősen megkönnyíti az itt dolgozók munkáját és nullára csökkenti az esetleges hibák számát.
f.) a projekt tervezett befejezési dátuma:
2018. 10. 30.
g.) projekt azonosító száma:
GINOP-3.2.2-8-2-4-16-2017-00697
10másodperc múlva átirányítunk a fizetési felületre.